Dlaczego encepence?

Drogi Rodzicu,

wiek przedszkolny oraz wczesnoszkolny to okres intensywnego rozwoju dziecka. Prawidłowe funkcjonowanie  ma ogromne znaczenie dla dalszych sukcesów szkolnych. Jeśli trafiliście na Naszą stronę to znaczy, że szukacie informacji o tym jak wspierać rozwój Waszego dziecka. Bardzo zależy Wam na tym, by pomóc dziecku wykorzystać najbardziej optymalne dla jego wieku możliwości na zdobywanie nowych umiejętności i pokonywanie trudności, co z pewnością zaowocuje w przyszłości. 

Naszymi środkami dydaktycznymi są wszelkiego rodzaju zabawki edukacyjne, gry, przyrządy, urządzenia- Funfloor magiczny dywan. To składniki zorganizowanego i realizowanego procesu wspierającego metody pracy, które ułatwiają osiągnięcie zamierzonych celów zajęć. Służą zwiększeniu liczby czynników działających na świadomość i wyobraźnię, poziom motoryczny.  Połączenie działań terapeuty z zastosowaniem wszelkiego rodzaju środków dydaktycznych wpływa na stymulację myślenia konwergencyjnego i dywergencyjnego dziecka, ponieważ stwarza większe możliwości efektywniejszego odbioru przekazywanych treści

wszystkim zajęciom towarzyszy funfloor magiczny dywan!!!

Najlepszą formą edukacji jest zabawa, FunFloor stworzone z myślą o dzieciach. Interaktywna podłoga łączy w sobie elementy gier komputerowych połączonych z ruchem co w obecnych czasach jest niezwykle ważne do prawidłowego rozwoju. Podczas korzystania z FunFloor dzieci angażują wzrok, słuch, dotyk co w połączeniu z ruchem sprawia, że metoda nauczania FunFloor jest niezwykle skuteczna a także atrakcyjna

Interaktywna Podłoga FunFloor jest używana w rehabilitacji ruchowej. Gry stworzone są w taki sposób, że pacjenci zapominają o swoich ograniczeniach i z radością angażują się w aktywność ruchową. Dzięki temu rehabilitacje z wykorzystaniem FunFloor są zadziwiająco skuteczne. Dzieci, zamknięte w sobie, nieśmiałe często otwierają się podczas zabawy i przełamują swoje bariery. Rehabilitacja z wykorzystaniem Interaktywnej Podłogi FunFloor daje dużo radości zarówno pacjentom jak i prowadzącym, a gdy widzimy uśmiechy dzieci stawiających samodzielnie kroki wiemy, że wszystko jest możliwe.